Strona główna
Co daje strona WWW dla firmy oferującej urządzenia AGD?

Co daje strona WWW dla firmy oferującej urządzenia AGD?

27.04.2023

Co daje strona WWW dla firmy oferującej urządzenia AGD?

Rynek urządzeń AGD stale się rozwija. Przybywa wciąż konkurencji, wśród której trudno się wybić. Jednak absolutną podstawą jest strona firmowa. Wiąże się ona z odpowiednią strategią marketingową. Internauci w Polsce szukają bowiem informacji o firmach w Internecie. Zadbaj o wizerunek firmy w sieci i zleć utworzenie strony WWW Twojego biznesu. Dowiedz się, co daje jej posiadanie!

Kreacja wizerunku firmy w sieci

Strona dla firmy to idealny sposób na kreowanie wizerunku Twojej marki. Stanowi rodzaj wizytówki online. Dzięki publikowanym treściom, grafikom i komunikatom, możesz wpływać na to, jak widzą Cię internauci i potencjalni klienci.

Oprócz wyglądu istotne są następujące parametry:

  • treść strony WWW,

  • szybkość ładowania,

  • opisy meta,

  • przejrzystość,

  • responsywność – z urządzeń mobilnych takich jak smartfon korzysta aż 75% internautów, jak podaje Gemius,

  • łatwa nawigacja.

Na stronie firmy w sieci powinny się znaleźć niezbędne dane. Nie tylko jest to mapa i kontakt, ale też przedstawienie profilu firmy, jej historii czy produktów i usług.

Firma w sieci: lokalny i duży zasięg

W raporcie DataReportal przeczytamy, że internauta w Polsce w wieku 16 – 64 lat spędza w Internecie około 6 godzin i 39 minut na dobę. Strona firmowa pozwala na dostępność produktów i usług z każdego zakątka Polski czy świata. W ten sposób docierasz do szerszego grona odbiorców. Działasz lokalnie? Dotrzyj do potencjalnych klientów. Dzięki stronie WWW zapewnisz alternatywną lokalizację sprzedaży. Dzięki zwiększonemu zasięgowi oferty rozwiniesz swój biznes. Wykorzystaj potencjał Internetu i zleć firmową stronę internetową!

Strona internetowa a promocja firmy

Dzięki Internetowi możesz wybrać różne metody promocji Twojej marki. Na nim opierają się kampanie promocyjne. Dzięki temu tworzysz atrakcyjną wizytówkę online. W ten sposób możesz promować swoje produkty z użyciem zoptymalizowanych treści, akcji promocyjnych czy newslettera. Do nośników promocji zaliczyć można social media, a więc Facebook, Instagram, Twitter czy TikTok. Jak wynika z raportu „Digital 2022 Poland” DataReportal, z serwisów tych korzysta aż 83% Polaków powyżej 13. roku życia. Poza tym warto zainwestować w Google Ads czy Facebook Ads. Zależy Ci na bezpośrednim kontakcie z klientem? Zdecyduj się na newsletter. Dobrze, aby treści w nich były atrakcyjne i wartościowe. Z użyciem newslettera możesz informować klientów o promocjach lub o nowych artykułach elektronicznych.

Korzyści ze strony dla firmy – podsumowanie

Zastanawiasz się nad stroną firmową? Musisz wiedzieć, że z Internetu korzysta aż 87% polskiego społeczeństwa, bez względu na płeć czy wiek – jak podaje raport „Digital 2022 Poland” DataReportal. Do głównych zalet posiadania strony WWW zalicza się:

  • Dotarcie do większej liczby klientów,

  • Profesjonalizm – poprzez systematyczne dodawanie treści związanych z branżą AGD,

  • Wiarygodność przedsiębiorstwa – brak informacji o Twojej firmie w sieci może skutkować tym, że potencjalny klient przejdzie na stronę firmową konkurencji. Dzięki obecności w Internecie wzbudzisz w nim zaufanie i zainteresujesz swoimi produktami AGD,

  • Efektywna reklama – dzięki działaniom SEO w serwisie zapracujesz na odpowiednio wysoką pozycję w wyszukiwarce. Najczęściej jest to wyszukiwarka Google – według Net Marketshare z tego z serwisu korzysta aż 96% internautów. Jest to lepsza inwestycja niż dodatkowe reklamy.

  • Firmowa strona to doskonały sposób na pokazanie oferty i zdobycie nowych klientów.