Rynek urządzeń AGD stale się rozwija. Przybywa wciąż konkurencji, wśród której trudno się wybić. Jednak absolutną podstawą jest strona firmowa. Wiąże się ona z odpowiednią strategią marketingową. Internauci w Polsce szukają bowiem informacji o firmach w Internecie. Zadbaj o wizerunek firmy w sieci i zleć utworzenie strony WWW Twojego biznesu. Dowiedz się, co daje jej posiadanie!
Kreacja wizerunku firmy w sieci
Strona dla firmy to idealny sposób na kreowanie wizerunku Twojej marki. Stanowi rodzaj wizytówki online. Dzięki publikowanym treściom, grafikom i komunikatom, możesz wpływać na to, jak widzą Cię internauci i potencjalni klienci.
Oprócz wyglądu istotne są następujące parametry:
treść strony WWW,
szybkość ładowania,
opisy meta,
przejrzystość,
responsywność – z urządzeń mobilnych takich jak smartfon korzysta aż 75% internautów, jak podaje Gemius,
łatwa nawigacja.
Na stronie firmy w sieci powinny się znaleźć niezbędne dane. Nie tylko jest to mapa i kontakt, ale też przedstawienie profilu firmy, jej historii czy produktów i usług.
Firma w sieci: lokalny i duży zasięg
W raporcie DataReportal przeczytamy, że internauta w Polsce w wieku 16 – 64 lat spędza w Internecie około 6 godzin i 39 minut na dobę. Strona firmowa pozwala na dostępność produktów i usług z każdego zakątka Polski czy świata. W ten sposób docierasz do szerszego grona odbiorców. Działasz lokalnie? Dotrzyj do potencjalnych klientów. Dzięki stronie WWW zapewnisz alternatywną lokalizację sprzedaży. Dzięki zwiększonemu zasięgowi oferty rozwiniesz swój biznes. Wykorzystaj potencjał Internetu i zleć firmową stronę internetową!
Strona internetowa a promocja firmy
Dzięki Internetowi możesz wybrać różne metody promocji Twojej marki. Na nim opierają się kampanie promocyjne. Dzięki temu tworzysz atrakcyjną wizytówkę online. W ten sposób możesz promować swoje produkty z użyciem zoptymalizowanych treści, akcji promocyjnych czy newslettera. Do nośników promocji zaliczyć można social media, a więc Facebook, Instagram, Twitter czy TikTok. Jak wynika z raportu „Digital 2022 Poland” DataReportal, z serwisów tych korzysta aż 83% Polaków powyżej 13. roku życia. Poza tym warto zainwestować w Google Ads czy Facebook Ads. Zależy Ci na bezpośrednim kontakcie z klientem? Zdecyduj się na newsletter. Dobrze, aby treści w nich były atrakcyjne i wartościowe. Z użyciem newslettera możesz informować klientów o promocjach lub o nowych artykułach elektronicznych.
Korzyści ze strony dla firmy – podsumowanie
Zastanawiasz się nad stroną firmową? Musisz wiedzieć, że z Internetu korzysta aż 87% polskiego społeczeństwa, bez względu na płeć czy wiek – jak podaje raport „Digital 2022 Poland” DataReportal. Do głównych zalet posiadania strony WWW zalicza się:
Dotarcie do większej liczby klientów,
Profesjonalizm – poprzez systematyczne dodawanie treści związanych z branżą AGD,
Wiarygodność przedsiębiorstwa – brak informacji o Twojej firmie w sieci może skutkować tym, że potencjalny klient przejdzie na stronę firmową konkurencji. Dzięki obecności w Internecie wzbudzisz w nim zaufanie i zainteresujesz swoimi produktami AGD,
Efektywna reklama – dzięki działaniom SEO w serwisie zapracujesz na odpowiednio wysoką pozycję w wyszukiwarce. Najczęściej jest to wyszukiwarka Google – według Net Marketshare z tego z serwisu korzysta aż 96% internautów. Jest to lepsza inwestycja niż dodatkowe reklamy.
Firmowa strona to doskonały sposób na pokazanie oferty i zdobycie nowych klientów.